7 Mart 2013 Perşembe

Kelebeğin Rüyası


Uzun zamandır sinemaya vakit ayıramamıştım. Bu suskunluğumu 'Kelebeğin Rüyası' ile bozdum ve şunu söyleyebilirim, kesinlikle değdi ayırdığım vakte.

Bu tarz filmler çok izlemem aslında ama bir Türk yapımı olarak kaçırmamalıydım. Çünkü yavaş yavaş belden aşağı esprilerle insanları salonlara toplamak fikri değer kaybediyor ülkemizde. Birileri bir şeyler yapmaya, kaliteli şeyler yapmaya çalışıyor. Fetih 1453, G.O.R.A, A.R.O.G,Nefes, Romantik Komedi gibi gibi bence farklı olmak ve kötü izlenimi değiştirmek adına yapılmış güzel filmler bunlar. Yeni yayınlanacak olan; Çanakkale yolun sonu gibi filmlerde bunu devem ettirecek gibi duruyor.

Şunu anlatmaya çalışıyorum, yabancı filmlere atıfta bulunmaya çalışarak komik olduğunu sanan, saçma sapan yok Kolpaçino,yok Şov Bizınıs yok Süper Ajan K9 gibi sinemaya ve bence insanlara bir katkısı bulunmayan boşa vakit ve para harcanmış filmler değil Türk Sinemasının ederi.. Orjinal, farklı, ilgi çekici, şaşırtıcı, görsel filmler yapamayacak bir ülke de değilizdir artık herhalde ya da olmayalım ya.. 

Yalan söyleyemiycem sinemada çok Türk filmine giden biri değilim. Çünkü yok yani çıkınca mutlu çıktığım, olmuş dediğim, vaktime değdi dediğim film olamıyor çok... Sinema seyircisinde değil yani sinemada sorun. Yok !!! Film yok !!!

O yüzden, başa dönüyorum ve bu filmi şiddetle tavsiye ediyorum. Kaliteli, emek harcanmış bir yapım ve olmuş yani.. Destek vermek lazım ki devamları gelsin... Tabi iyi filme destek vermek lazım. Kusura da bakmayın ben Kolpaçino falan da izleyemem destek niyetine :)

Buyurun bu da fragman :)) 

Ve son bir not; oyunculukla çok iyi, gerçekten iyi hazırlanmışlar ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder